ראשית בואו נתחיל בהגדרה של מהי בכלל חווית לקוח: השילוב שבין הרגשות החיוביים והטובים אשר הלקוח מרגיש בזמן רכישת המוצר או בזמן שהוא מקבל שירות אישי.
עיצוב חווית לקוח ומה שמסביב – מי צריך את זה בכלל?
מי שמחליט בסופו של דבר כיצד תראה חווית הלקוח הם לא אחרים מאשר צוות הניהול של החברה, הארגון או העסק אשר מתנהל מול לקוחות חדשים ולקוחות חוזרים. למעשה, ניתן לומר כי תסריט השיחה, כמו גם תסריט המכירה, איכות השירות, אופן הטיפול בבעיה, יחס אישי וכל שלל הפעולות אשר עושה נציג השירות או נציג המכירות למען הלקוח הוא מה שמגדיר חווית לקוח טובה או פחות טובה.
דבר אחד בטוח: נהלים והנחיות לא ברורים בשילוב של אנשי צוות לא מיומנים יכול ליצור כאוס ובלגן סביב חווית הלקוח.
למה זה חשוב להקדיש זמן ומחשבה לעיצוב חווית לקוח?
למעשה, ניתן לומר כי האינטרס של כל חברה הוא כמובן טובת החברה. לכן, יש צורך לראות כיצד הופכים את השירות ליעיל ואפקטיבי מצד אחד, וכל זאת מבלי לפגוע בתהליך המכירה, התמיכה או השירות אשר מוענק ללקוח.
לקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר וקונה שוב ושוב
כל מנהל עסק או חברה יודעים זאת. אך לא תמיד הם מצליחים ליצור את האיזון המושלם שבין חווית הלקוח לבין יכולת החברה לתת את השירות הטוב ביותר והאישי ביותר. (ככה זה שמספר העובדים קטן באופן משמעותי ממספר הלקוחות המעוניינים לקבל שירות אישי בכל זמן נתון).
המיומנות האמתית שדבר, היא היכולת לראות מלמעלה את טובת החברה מכל הכיוונים ולבנות תכנית פעולה שעובדת הלכה למעשה. לא כל מנהל בעבודה יודע כיצד לבנות תכנית פעולה שעובדת טוב יותר. לכן, אם אתם מחפשים ייעוץ אישי עבור העסק או החברה שלכם, תוכלו בכל שלב לפנות אלינו ולבקש עזרה בבניית תכנית עבודה לעיצוב חווית לקוח טובה יותר, כך שזה ישוב ויקנה מכם שוב ושוב.
המבקר ישמח לעמוד לרשותכם ולספק עבורכם אך ורק את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום עיצוב חווית לקוח. (אלו אשר מתמחים בחווית לקוח טובה וגם לא מפחדים מתוצאותיה.)
לפרטים נוספים התקשרו אלינו או השאירו פרטים דרך האתר ואנו נחזור אליכם בהקדם.