לקוח סמוי תובנות, וכל מה שכדאי לדעת על כך. אז מהן התובנות של הלקוח הסמוי ומה עליכם לקחת בחשבון לפני שאתם שולחים את הבקר אל בית העסק? המידע הפנים ארגוני בחברה הוא בהחלט הדבר החשוב ביותר לכל עסק.
תובנות לקוח סמוי
ארגונים גדולים וחברות אשר מעוניינים לקבל מידע אודות מחלקת השירות והמכירות שלהם, צריכים להכיר את אנשי המכירות והשירות על הצד הטוב ביותר. מכיוון שכך, אלו שולחים את הבקר (הלקוח הסמוי) לשאול שאלות ולאסוף מידע ברמת הכשלים הטכניים והאסטרטגים הקיימים בארגון. על כן, הם יכולים בקלות לגלות את כל התקלות והבעיות ברמת שירות הלקוחות ובמחלקת המכירות אשר ייתכן ואינם עושים את עבודתם כראוי.
לקוח סמוי תובנות
בכדי שתוכלו לקבל את התובנות הטובות ביותר בנוגע אל עובדי החברה והארגון, יהיה עליכם לשלוח את הלקוח הסמוי אשר יחזור עם תובנות לקוח סמוי כתובות עם נספחים ועדויות המציגים את כל הנתונים כפי שהיו בשטח. לאחר שהמידע יוצא לאור, קל יותר להסיק מסקנות ולהבין טוב יותר ובאופן מקצועי את כל הדברים אשר היו נסתרים מהעין, ובדיוק לשם כך נכנס לתמונה הלקוח הסמוי.
הערך של המסקנות אליהם תוכלו להגיע בתוך הארגון הוא ללא ספק בעל משמעות אשר ערכו לא יסולא בפז. עכשיו גם אתם יכולים לקבל את כל האינפורמציה הנדרשת על מנת שתוכלו לראשונה להסיק מסקנות בנוגע לארגון או החברה אותה אתם מנהלים. לאחר שתאספו את כל האינפורמציה שהציג לכם הלקוח הסמוי, יהיה לכם קל יותר לגבש אסטרטגיה חדשה בנוגע לניהול הארגון, שיטת העבודה וכח האדם המועסק בכל אחת מהמחלקות (מחלקת המכירות ושירות הלקוחות).
אם כך, מאיפה מתחילים?
אם אתם רוצים לצאת לדרך, כל שיהיה עליכם לעשות הוא לפנות אל המבקר אשר באמצעותו תוכלו לשלוח את הלקוח הסמוי לרגל אחרי העובדים בחברה ובארגון ולחזור עם מסקנות חשובות אשר יעזרו לכם לייעל את שיטת העבודה בארגון אליה התרגלתם עד כה, ולשנות את דרכי העבודה אשר לא הניבו תוצאות, בין אם מדובר ברמת הסיסטם ובין אם כתוצאה מבחירת כח האדם בארגון.